Helpdesk/ Support

U kunt 24/7 een melding maken of support aanvragen….

Wanneer gebruikt u deze pagina?

Wanneer uw website of email niet meer werkt of problemen geeft is dat uiteraard erg vervelend. U kunt op deze pagina 24/7 contact met Bij Dageraad opnemen.


Wat kunt u doen in geval van storing?
Het kan voorkomen dat uw webpagina niet correct wordt weergegeven of dat uw website tijdelijk niet bereikbaar is. Kijk hieronder wat u in één van deze gevallen kunt doen:

<strong>Uw webpagina wordt niet correct weergegeven
Wordt uw webpagina niet correct weergegeven, dan kan dit twee oorzaken hebben:

  • Er is een technische fout op de webpagina
  • U hebt een verouderde link of bookmark aangeklikt.

Uw website is niet te bereiken
Is uw website niet bereikbaar? Controleer dan eerst of uw internetverbinding werkt. Dit kunt u controleren door te proberen of u wel andere websites kunt bereiken. Kunt u wel andere websites benaderen, maar is uw eigen website niet bereikbaar?

Wat te doen bij een storing?
Voor het melden van storingen en verzoeken heeft Bij Dageraad een formulier voor u opgesteld. Vul dit formulier in en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat de storing en/of het verzoek betreft.


Als u belt met een vraag kan het zijn ook zijn dat wij u naar deze pagina verwijzen.

Om op afstand met u mee te kunnen kijken, gebruiken wij het programma Teamviewer.
Klik op één van onderstaande links om Teamviewer te downloaden en volg de installatie instructies op:

Teamviewer voor Mac
Teamviewer voor Windows

Meld hier uw storingen en verzoeken

Meld hier uw storingen en verzoeken

Voor het melden van storingen en verzoeken heeft Bij Dageraad een (support) formulier opgesteld. Vul onderstaand formulier in en beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat de storing en/of het verzoek betreft. Lees wel eerst de voorwaarden goed door om geen onnodige kosten te maken!

Werkwijze/ (extra) kosten:

Werkwijze storing/verzoek melden

Het indienen van tickets is 24/7 mogelijk, echter alleen tijdens kantooruren worden de tickets behandeld. Mocht er na kantoortijd een storing optreden waaraan u als klant de urgentie ‘Hoog’ toekent en waarvoor u bereid bent de kosten te dragen, dan kan op basis van beschikbaarheid een medewerker proberen de storing op te lossen.
Het starttarief van storingen gemeld buiten kantoortijd is € 95,- excl. BTW + het uurtarief van € 125,- per uur excl. BTW. De kosten worden aan u doorberekend op basis van nacalculatie. Meldingen die niet volgens beschreven werkwijze worden ingediend, worden niet in behandeling genomen.

Reactietijd storing tijdens kantooruren:

Binnen 4 uur nemen wij contact met u op.

Reactietijd storing buiten kantooruren:

Bij urgentie laag: volgende werkdag voor 17.00 uur.
Bij urgentie hoog: zo spoedig mogelijk (afhankelijk van de storing).

SuppportFormulier
""
1
Previous
Next

Begin te typen en druk op Enter om te zoeken