/ Blog
Krapte op de arbeidsmarkt: voordeel van een ‘werken-bij website’
25 maart 2022
Waarom een werken-bij website onmisbaar is voor jouw organisatie
Heb jij regelmatig meerdere vacatures openstaan? Dan raden wij je aan om naast je corporate website nóg een website te publiceren: een werken-bij website. Een ‘werken-bij website’ is een tweede website waarop alle vacatures, carrièremogelijkheden en de bedrijfscultuur op een overzichtelijke wijze wordt weergegeven.
Je reguliere website staat hoogstwaarschijnlijk in het teken van je dienstverlening of product. Over het algemeen spreek je hier een andere doelgroep aan dan voor je vacatures (potentiële werknemers). Gezien de krapte op de huidige arbeidsmarkt moet je werkzoekenden laten weten waarom ze voor jouw organisatie moeten kiezen. Hier is een werken-bij site ideaal voor. Je kunt op een werken-bij website laten zien op welke punten jouw organisatie anders is dan andere organisaties én het creëert een imago voor (potentiële) medewerkers. Op je werken-bij site wil je laten weten hoe het is om bij jou te werken.
Voordelen van een werken-bij website:
- Op deze manier kun jij je als werkgever optimaal presenteren
- Op deze manier kun je jouw toekomstige werknemers aanspreken en overtuigen.
- De slagingskans is daardoor vele malen hoger.
- Onderscheidend in deze concurrerende banenmarkt
- Een duidelijke site voor al wervingsactiviteiten
- Vacatures zijn beter vindbaar
- Vele malen meer sollicitaties
Op zoek naar advies over een werken-bij website? Of wil je meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Gerelateerde berichten
Nieuwe site AudiologicX
/ Blog 30 augustus 2022 Nieuwe website AudiologicX: innovatieve data-oplossingen voor audiologische centra en specialistische zorg Afgelopen weken is er
Past je logo nog wel bij de onderneming?
/ Blog 2 november 2021 Past je logo nog wel bij je onderneming? Ontdek de kracht van een restyle! Past