/ Blog

Klassiekers op de koffie in een modern jasje

Nieuw logo voor Klassiekers op de koffie

Klassiekers op de koffie winnaar nieuw logo

Naar aanleiding van een win-actie gaat Reclamebureau Bij Dageraad uit Winterswijk gaat een nieuw logo maken voor Klassiekers op de Koffie.

Namens Klassiekers op de Koffie nam Wim te Riet de felicitaties en een bos bloemen in ontvangst uit handen van Judith Hulshof en Sander Peters van Bij Dageraad. ‘We zijn in 2014 gestart met Klassiekers op de Koffie, zeg maar de Cars & Coffee op z’n Achterhoeks. Wij organiseren maandelijks een treffen voor liefhebbers van klassieke auto’s, youngtimers, sportauto’s en koffie bij Hotel Café Restaurant De Lindeboom. Dat doen we heel laagdrempelig: er is geen lidmaatschap, geen verplichting en geen deelnamekosten. Gewoon gezellig bij de op de koffie met je klassieker of (exclusieve) auto. Toen we hiermee begonnen in 2014 heb ik het logo zelf gemaakt, met het idee ‘dan hebben we iets’. Voor het begin was dat ook prima, maar nu het evenement echt op de kaart staat mag nu wel iets professioneler’, aldus Wim te Riet.

Wim reageerde op een social media-actie van reclamebureau Bij Dageraad waardoor het logo van Klassiekers op de Koffie een nieuw gezicht gaat krijgen. ‘We wilden met deze actie mensen aanzetten om na te denken of hun logo nog wel bij hun organisatie past. Er zijn tal van redenen waarom het verstandig is om je logo eens opnieuw tegen het licht te houden. Je logo is behalve je bedrijfsnaam toch vaak het eerste dat mensen van je zien. Het ontwikkelen van een logo is een deel van je identiteit, of je nu een grote of kleine onderneming hebt. Daar moet je niet te makkelijk over denken!’ aldus Sander.

Klassiekers op de Koffie is maar één van de voorbeelden van de vele concepten die Bij Dageraad in het bijna 20 jarige bestaan heeft gerealiseerd. Veelal wordt gedacht dat een reclamebureau alleen aan grote projecten werkt waar grote budgetten bij komen kijken. Niets is minder waar: ook voor kleine of startende ondernemers, stichtingen of verenigingen kan het interessant zijn een vrijblijvend gesprek aan te gaan om te kijken waar mogelijkheden en kansen liggen. Sander en Judith concluderen: ‘Het is mooi te zien dat Wim te Riet zich al jaren belangeloos inzet voor dit mooie evenement. We vinden het daarom fijn dat we daar ook belangeloos een mooie bijdrage aan kunnen leveren.’

www.klassiekersopdekoffie.nl

Deel dit bericht:

Gerelateerde berichten

portfolio nieuw logo en nieuwe website Audiologicx

Nieuwe site AudiologicX

/ Blog 30 augustus 2022 Nieuwe website AudiologicX: innovatieve data-oplossingen voor audiologische centra en specialistische zorg Afgelopen weken is er

Lees meer