Verkiezing slechtste reclameslogan 2017

Op de site www.sloganverkiezing.nl kun je tot vrijdag 15 december a.s. stemmen op de slechtste reclameslogan van 2017.

Vorig jaar ging de dubieuze eer naar een kapsalon uit Utrecht, zij wonnen met 21% van de stemmen met de slogan ‘Zit je haircut’. Een goede tweede plaats was voor een loodgietersbedrijf uit Den Haag, met ‘your shit is my food’.

De genomineerde slogans van dit jaar zijn:

  • Wij zeggen geen chardo-nee tegen de borrel (Café Lokaal De Ruyter)
  • Haring is caring (Visboer Vis en meer, op Camping Bakkum)
  • Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft (4 Cats kattenspeciaalzaak)
  • Voor iedere gleuf een doos (Moniss verpakkingsmaterialen)
  • Een doos is een doos is nooit zomaar een doos (Smurfit Kappa Van Dam golfkarton)
  • Goed dakonderhoud is geen pre maar een feit (Maarssen Onderhoudsbedrijf)
  • Wees geen domme gans, steun de Dierenambulance! (Dierenambulance Amsterdam)
  • Wat knort mijn mage! 50 jaar Bram Ladage! (Patatproducent Bram Ladage)
  • We make it transpossible. (Transportbedrijf H. Essers)
  • “Van kop tot kont, worst in de mond” (Worstenbroodjes van de Millse molen De Korenbloem)

foto: www.sloganverkiezing.nl